iPhone onderdelen en iPad onderdelen, gereedschap en reparaties

Vragen? Bel 035-6832632  of mail info@parts-repair.nl        Sitemap | FAQ | Contact

Bezorgen of afhalen

Bezorgen
Eventuele additionele kosten voor verpakken en verzenden worden vermeld in het winkelwagentje, voorafgaand aan het afronden van de order. Zodra wij uw bestelling verzenden, ontvangt u een bevestiging via e-mail.

Afhalen
Tijdens de bestelprocedure kunt u een keuze maken tussen 'afhalen in Hilversum' of 'Bezorgen'. Wilt u echter uw onderdelen komen afhalen, maak dan vooraf een afspraak (via info@parts-repair.nl of 035 6832632) wanneer u de bestelling wil ophalen. Wij zorgen dan dat het pakje klaar ligt en u niet voor een dichte deur staat. Komt u de  bestelling afhalen, neem dan een print van de bestelbevestiging of factuur mee die u via e-mail is toegezonden. Voor bestellingen die in Hilversum worden afgehaald bij Parts-Repair.nl hoeft u uiteraard geen extra verpakkings- en verzendkosten te betalen.

Verzendkosten
Standaard worden alle bestellingen, geplaatst via www.parts-repair.nl verzonden via post of via onze eigen koerier. Voor orders < 50 euro betaalt u een standaardbedrag voor verpakkings- en verzendkosten.  

Voor bestellingen met een aankoopbedrag lager dan € 50, geldt een bijdrage in de verpakkings- en verzendkosten. Voor orders naar een verzendadres in Nederland, geldt een toeslag van € 2,95 per bestelling. Voor orders naar een verzendadres in België, geldt een toeslag van € 7,95 per bestelling.

Levertijden
De levertijd van uw bestelling is afhankelijk van het moment van bestellen en het land waar u woont.
Voor 17.00 uur besteld = dezelfde werkdag verzonden. Als u de artikelen wilt laten bezorgen, bedraagt de leveringstermijn van uw bestelling 1 tot 3 werkdagen, na ontvangst van uw betaling. Voor Adressen in Belgie is de levertijd gemiddeld 3 a 4 werkdagen.  

Heeft u gekozen voor 'afhalen in Hilversum' neem dan contact op om een afspraak te maken wanneer u de bestelling wil ophalen. Wij zorgen dan dat uw pakketje gereed ligt en u niet voor een dichte deur staat.

Voor al het bovenstaande geldt dat de artikelen voorradig moeten zijn. Wij streven ernaar uitsluitend voorradige artikelen te tonen in de webshop. Mocht om welke reden dan ook het bestelde artikel toch niet op voorraad zijn, dan ontvangt u van ons direct bericht en storten wij direct uw geld terug zodat u in een andere winkel kunt bestellen.