De klantenservice is beschikbaar op maandag tot en met vrijdag van 09:00 uur tot 17:30 uur. Buiten de openingstijden zijn de online contactmogelijkheden gewoon bereikbaar. Alle vragen worden beantwoord zodra de klantenservice weer open is.

Chat met ons

  • Werkdagen: 09:00 – 17:30
  • Zaterdag: gesloten
  • Zondag: gesloten

Telefonisch

  • Werkdagen: 09:00 – 17:30
  • Zaterdag: gesloten
  • Zondag: gesloten

Telefoonnummer: 085 064 5738

Feestdagen
Op nationale feestdagen is Partly gesloten. Je kunt gewoon bestellingen plaatsen. Alle bestellingen worden de eerstvolgende werkdag verwerkt en verzonden. De klantenservice is niet bereikbaar op deze dagen.

Veelgestelde vragen

Klik op een van de onderwerpen hieronder voor meer informatie per onderwerp, deze geven antwoord op de meest gestelde vragen:

Het plaatsen van een bestelling wijst zich vanzelf.

  1. Je voegt het gewenste product in de winkelmand door op de groene “In winkelmandje” knop te klikken. (Staat er geen “In winkelmand” knop? Dan is dit product uit voorraad.)
  2. Hierna word je doorverwezen naar onze afrekenpagina. Je kunt hier ook zelf naar navigeren via de winkelmand die je vindt rechtsboven in de menubalk.
  3. Op de afrekenpagina volg je de stappen en betaal je via de gekozen betaalmethode zodat je veilig kunt afrekenen.

Bij Partly is het mogelijk om gebruik te maken van een gratis verzendmogelijkheid boven de €30,-. Wil je extra snel jouw levering in huis, dan kunnen er extra kosten worden berekend. Tijdens het afrekenen kan je eenvoudig jouw gewenste verzendmethode selecteren. Is jouw bestelling hoger dan €100 dan wordt jouw bestelling altijd gratis met Track & Trace geleverd.

Onze pakketjes worden veilig verstuurd met PostNL, Trunkrs of BPost. Ook staat hier beschreven wat de vervoerder doet wanneer de klant niet thuis is bij bezorging. Lees meer.

Online zijn er diverse betaalmethoden beschikbaar, hieronder vind je de betaalmethoden die wij aanbieden, zodat jij veilig en gemakkelijk online je bestelling kunt afrekenen. Bekijk alle betaalmogelijkheden.

Onze klantenservice medewerkers krijgen dagelijks veel iPhone reparatie vragen, dus grote kans dat iemand je al voor was. Op deze pagina vind je antwoord op de meest gestelde vragen rondom iPhone reparaties. Loop je tegen een probleem aan tijdens je reparatie, dan vind je hier de oplossing voor dat probleem!

Je hebt de mogelijkheid om ons binnen 14 dagen na ontvangst op de hoogte te brengen van de herroeping, vervolgens heb je 14 dagen de tijd om de zending te retourneren. Alles over retourneren.

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst voor 23 juni 2022, dan kun je garantie aanvragen via het volgende emailadres: [email protected]. Voor bestellingen die geplaatst zijn na 23 juni 2022 gelden de onderstaande garantievoorwaarden. Bekijk alles over refurbished garantie.

 Kwaliteit heeft altijd onze hoogste prioriteit en dat is terug te zien in het lage retourpercentage. Heb je toch problemen met een product van ons? Dan zorgen wij met ons team van specialisten dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost. Bekijk onze garantievoorwaarden.

Partly respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat persoonsgegevens die aan ons worden verschaft vertrouwelijk behandeld. Wij gebruiken je gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met je toestemming. Bekijk onze Privacy Policy.

Cookies en vergelijkbare technologieën zijn zeer kleine tekstdocumenten of stukjes code die vaak een unieke identificatiecode bevatten. Wanneer u een website bezoekt of een mobiele applicatie gebruikt, vraagt een computer uw computer of mobiele apparaat om toestemming om dit bestand op uw computer of mobiele apparaat op te slaan en toegang te krijgen tot informatie. Informatie verzameld via cookies en vergelijkbare technologieën kan de datum en tijd van het bezoek bevatten en hoe u een bepaalde website of mobiele applicatie gebruikt. 

Bekijk onze Cookie verklaring.

Wij horen vaak ‘Hé Partly. Mooie website, goede prijzen, maar wie zijn jullie nu eigenlijk?’. Daar geven wij natuurlijk maar al te graag antwoord op. Misschien is een klein stukje geschiedenis op zijn plaats. We bestaan imiddels al 10 jaar, we zijn in onze studententijd (2013) begonnen met het repareren van smartphones. Een logische stap was om de onderdelen online te gaan verkopen. Dat vinden we tot op de dag van vandaag nog steeds erg leuk om te doen. Veel later zijn daar accessoires (denk aan hoesjes en opladers) en refurbished producten bijgekomen. Alles over Partly.

Partly gaat voor een groenere wereld!

Er gaat geen dag voorbij zonder dat je niet iets op social media voorbij ziet komen dat gaat over duurzaamheid. Duurzaamheid is een vrij breed begrip, het komt erop neer dat we ervoor moeten zorgen dat onze wereld lang mee gaat, zonder dat dit gevolgen heeft op de leefomgeving van de toekomstige generaties. We moeten er dus voor zorgen dat we de aarde niet uitputten. 

Tot 28-11-2023 was het mogelijk om op Partly.nl onderdelen en gereedschap te bestellen. Om de beste service te bieden hebben we ervoor gekozen om dit alleen nog te verkopen via Fixje.

Bedrijfsgegevens

De Zuivering 36
7671 SP Vriezenveen
KvK-nummer: 71791884
Btw-nummer: NL858851222B01
IBAN: NL09 RABO 0149 6905 84
Email: [email protected]

Bezoekadres
De Zuivering 36
7671 SP Vriezenveen

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst voor 23 juni 2022, dan kun je garantie aanvragen via het volgende e-mailadres: [email protected]. Voor bestellingen die geplaatst zijn na 23 juni 2022 gelden de huidige garantievoorwaarden.