iPhone onderdelen en iPad onderdelen, gereedschap en reparaties

Vragen? Bel 035-6832632  of mail info@parts-repair.nl        Sitemap | FAQ | Contact

Retourneren

Verkeerd artikel ontvangen

Controleer bij de ontvangst van uw bestelling direct of u de juiste artikelen heeft ontvangen. Is dit niet het geval? Laat het ons even weten via orders@parts-repair.nl

Niet tevreden?

Voldoet het bestelde artikel niet aan uw verwachtingen? Dan kunt u het altijd terugsturen. Vult u dan het retourformulier in wat u bij de bestelling heeft ontvangen, dan kunnen wij lezen waarom u het artikel terugstuurt en wat wij kunnen doen om u (alsnog) blij te maken. De retourtermijn bedraagt 14 dagen. Als u langer dan 14 dagen nodig heeft om te beslissen dat u niet blij bent, neem dan even contact met ons op. We komen er samen altijd wel uit. U kunt te retourneren artikel terug sturen in dezelfde verpakking. Plak er zelf de juiste hoeveelheid postzegels op. Zodra wij het artikel in goede orde hebben ontvangen wordt het aankoopbedrag direct terug gestort.

Verkeerd besteld?

Het nieuwe artikel bestelt u gewoon als een nieuwe bestelling. Parts-Repair.nl brengt daarom opnieuw eventuele verzendkosten in rekening voor het verzendklaar maken, transporteren en afleveren van uw bestelling. het verkeerd bestelde artikel kunt u retour sturen in dezelfde enveloppe of brievenbusdoos waarin u het heeft ontvangen. Vul alstublieft het retourformulier in zodat wij kunnen lezen waarom u het pakje terug stuurt. Zodra wij het onderdeel in goede orde hebben ontvangen, storten wij direct uw aankoopbedrag terug. 

Natuurlijk kunt u het artikel ook ruilen in de reparatie werkplaats van Parts Repair in Hilversum. Als u een artikel wilt ruilen neem dan contact op met Parts-Repair.nl via +31 (0)35-6832632, of via klantenservice@parts-repair.nl. Het is belangrijk dat u uw orderbevestiging meeneemt wanneer u een artikel in Hilversum komt omruilen.

Retourneren vanuit Nederland en Belgie

Wilt u een artikel retour sturen? Bij Parts-Repair.nl doen we daar niet moeilijk over. Retourneren gaat in drie stappen:

Stap 1: Laat ons via orders@parts-repair.nl weten dat u een bestelling geheel of gedeeltelijk gaat terugsturen. Het is handig als u kort een reden aangeeft, zodat wij u wellicht kunnen ondersteunen bij het alsnog laten slagen van een mislukte reparatie.

Stap 2: Vul het retourformulier wat bij uw bestelling is ingevoegd volledig en duidelijk in. Het retourformulier is afgedrukt op de achterzijde van uw factuur. Voeg het volledig ingevulde formulier samen met het te retourneren artikel in dezelfde enveloppe of doos waarin u het artikel heeft ontvangen. Gebruik dezelfde verpakkingsmaterialen om beschadiging tijdens transport te voorkomen. U kunt de doos nu sluiten.

Stap 3: Plak het juiste bedrag aan postzegels op de enveloppe of doos. Doe de doos of enveloppe op de post.

Richtlijnen voor retourneren

  • > Binnen 14 dagen.
  • > Compleet, niet gebruikt en onbeschadigd

 

De volgende artikelen moeten aangetekend verstuurd worden:

  • > iPhone schermen
  • > iPad schermen
  • > Samsung schermen

 

Sommige artikelen kunnen niet geruild worden. Dit geldt onder andere voor artikelen:

  • > Die speciaal voor u besteld zijn
  • > Schroevendraaiers en andere gereedschappen

 

Voor alle webshop bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen. De zichttermijn gaat in op het moment dat u de bestelling heeft ontvangen. Na het verstrijken van de zichttermijn is de koopovereenkomst een feit.

Zodra u de bestelling ontvangt, zijn de goederen uw eigendom geworden. Zorg daarom dat u altijd over een verzendbewijs van de transporteur beschikt als u artikelen retour stuurt. Zo kunt u eventueel verlies of schade bij uw transporteur claimen. U betaalt bij ons verzendkosten voor het verzendklaar maken en bezorgen van uw bestelling. Voor retourneren betaalt u zelf de portokosten.

Zelf terugbrengen?

Uiteraard kunt u het artikel ook terugbrengen in de reparatie werkplaats van Menko Ubbens in Hilversum. Als u een artikel wilt retourneren in Hilversum, maak dan vooraf een afspraak via klantenservice@parts-repair.nl of tijdens onze openingstijden via +31 35 6832632. Dan weet u zeker dat u niet voor een dichte deur staat. Vergeet niet uw orderbevestiging mee te nemen als u komt ruilen in Hilversum.

Geld terug? 

Zodra het artikel onbeschadigd retour is ontvangen, storten wij u het aankoopbedrag, exclusief de verzendkosten, terug.

  • Heeft u de bestelling betaald via iDeal, dan kunt u de terugstorting binnen 7 dagen op het bij ons bekende rekeningnummer verwachten.
  • Heeft u de bestelling betaald via Bancontact / Mister Cash, dan kunt u de terugstorting binnen 21 dagen op het bij ons bekende rekeningnummer verwachten.
  • Heeft u betaald met Visa, Mastercard of Paypal, houdt u dan rekening met een verwerkingstijd van 30 dagen.