iPhone onderdelen en iPad onderdelen, gereedschap en reparaties

Vragen? Bel 035-6832632  of mail info@parts-repair.nl        Sitemap | FAQ | Contact

Bestellen

Een bestelling plaatsen bij Parts-Repair.nl gaat zo

  1. Klik bij het gewenste artikel op 'In winkelwagen'. Staat er geen winkelwagentje bij het door u gewenste artikel, dan is het artikel momenteel niet bestelbaar via de webshop. U kunt ons dan even bellen via +31 (0) 35-6832632 of mailen via info@parts-repair.nl. Wij laten u dan weten wanneer het product weer bestelbaar is.
  2. Wanneer u een product hebt toegevoegd komt het direct in uw winkelwagentje terecht.
  3. Wilt u direct afrekenen, dan klikt u op 'Afrekenen'. Hier ziet u een overzicht van uw bestelling. Als u al een account heeft, kunt u hiermee inloggen. Heeft u nog geen account dan vult u uw gegevens in. Het is dus niet verplicht om een account aan te maken, maar het maakt de bestelprocedure bij een volgende bestelling wel eenvoudiger.
  4. Wilt u de bestelling zelf komen ophalen? Dan kan. Uw bestelling kan gratis opgehaald worden in de reparatie werkplaats van Menko Ubbens in Hilversum, maar alleen na telefonisch contact via +31 (0) 35-6832632. Dan leggen wij de bestelling voor u klaar en weet u zeker dat u niet voor een gesloten deur staat. Eventueel berekende verzendkosten krijgt u dan natuurlijk terug. Wilt u het pakje per post ontvangen, dan hoeft u verder geen actie te ondernemen; wij zorgen dat uw bestelling direct wordt verzonden. Voor bestellingen < 50 euro wordt een een bedrag aan verpakkings- en verzendkosten in rekening gebracht.
  5. U kunt uw bestelling op een ander adres te laten bezorgen dan het adres dat u bij uw gegevens hebt opgegeven. Bij 'Verzenden naar hetzelfde adres' haalt u het vinkje weg. Daarna kunt u een  afleveradres naar keuze invullen.
  6. In onze webshop kunt u op verschillende manieren betalen; via iDeal, via Bancontact/MisterCash, of via PayPal, die u kunt koppelen aan uw creditcard (Visa/Mastercard).
  7. Bij stap 3 controleert u de bestelling. Klikt rechts onderaan de pagina op  'Bestelling plaatsen' om de bestelling definitief te maken.
  8. Nadat u uw bestelling hebt geplaatst ontvangt u automatisch binnen enkele minuten een bevestiging uw opgegeven e-mailadres. Ontvangt u geen bevestiging, dan kunnen er problemen zijn met de e-mailserver of is het door u ingegeven e-mailadres niet correct. Stuur in dat geval even een mailtje via orders@parts-repair.nl. Vermeld in die mail de juiste gegevens, de bestelde artikelen en het moment waarop u de bestelling hebt geplaatst. Dan kunnen wij het direct voor u nazoeken en krijgt u zekerheid over de status van uw bestelling.Natuurlijk kunt u ook telefonisch contact opnemen met Parts-Repair.nl gedurende onze openingstijden (ma - vr tussen 09.00 en 17.00 uur). Ons nummer is +31 (0) 35-6832632.

Een bestelling wijzigen of annuleren bij Parts-Repair.nl
Wilt u uw bestelling wijzigen of annuleren? Geen probleem! Is uw bestelling nog niet in behandeling genomen, dan kunt u deze annuleren door in te loggen op uw account. Wilt u de bestelling wijzigen of heeft u geen account aangemaakt, stuur dan even een mailtje naar orders@parts-repair.nl. Of neem telefonisch contact op met de Webshop op +31 (0)35-6832632. Dan komen we samen tot een praktische oplossing. U krijgt dan altijd uw geld terug, wij doen niet aan cadeaubonnen die u verplicht in onze shop zou moeten uitgeven. 

Bevestiging van uw bestelling bij Parts-Repair.nl
Binnen enkele minuten na uw bestelling ontvangt u automatisch een bevestiging op het e-mailadres dat u hebt opgegeven. 

Uw bestelling versturen
Uw bestelling wordt in behandeling genomen zodra de betaling is ontvangen. In de regel geldt 'Direct leverbaar. Voor 17.00 uur besteld = dezelfde werkdag verzonden'. Post in Nederland doet er in de regel 1 a 2 werkdagen over. Bestellingen uit Belgie vergen soms 3 a 4 dagen. Zodra uw pakket verzonden is, via PostNL of onze eigen koerier, ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail.

Ontvangt u geen bevestiging, dan kan er een probleem met de mailserver zijn, of is het door u opgegeven e-mailadres niet correct. U kunt dan een e-mail sturen naar orders@parts-repair.nl met daarin de juiste gegevens, de bestelde artikelen en het moment waarop u de bestelling hebt geplaatst. Natuurlijk kunt u ook telefonisch contact opnemen tijdens onze openingstijden (ma - vr tussen 09.00 en 17.00 uur) op +31 (0) 35-6832632.

 

*